پنل کاربری پیام کوتاه محیطی می باشد که به شما امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه را می دهد .
شما با پنل کاربری می توانید از امکانات زیر بهره مند شوید : 

::  ارسال پيام كوتاه بر اساس كدپستي مشتركين تلفن همراه اول براي شهرهاي : اراك - اردبيل - يزد - اصفهان - اهواز - تهران - سنندج - شيراز - كرج - گيلان - بندرعباس - بيرجند - بجنورد - بوشهر - قزوين - قم - گرگان - همدان - ايلام - كرمان - كرمانشاه - خرم آباد - مشهد - اروميه - رشت - ساري - سمنان - شهركرد - ياسوج - زاهدان - زنجان و تبريز - به صورت رايگان ! براي نخستين بار در ايران توسط ايران اس ام اس پنل!!! ::  ارسال پيام كوتاه به صورت انفرادي و گروهي 
::  ارسال SMSهای تبلیغاتی
::  ارسال SMS باشماره اختصاصی شما
::  امکان ارسال SMS های طولانی (Long SMS)
::  سرعت بسیار بالادر ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین 500 تا 1500 پیام در دقیقه می باشد)
::  دریافت پیام های کوتاه در وب سایت شما
::  عدم نیاز به سخت افزارجانبی و gsm modem
::  پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام های دریافتی
::  ارسال پیام های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایرنرم افزار های شرکت/سازمان شما
::  امکان مدیریت نرم افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
:: این نرم افزار هم اکنون در بیش از 8000 سازمان و شرکت نصب و در حال استفاده می باشد

 

این پنل ها برای تمامی سازمان ها - ادارات - شرکت ها - دفاتر بیمه - آژانس های مسافرتی - مدارس و دانشگاه ها - هیات های مذهبی و بسیاری از مکان ها که با عموم مردم در ارتباط هستند بسیار مفید می باشد و میتواند به عنوان یک پل ارتباطی با مشتریان و افراد از آن بهره ببرید . ایران اس ام اس پنل هم اکنون 2 نوع پنل کاربری را به مشتریان خود ارائه می کند :
  1. پنل بدون محدودیت - این نوع پنل به صورت نامحدود می باشد و کاربر نیازی به تمدید سرویس خود در سالهای بعد ندارد و تنها می تواند با تهیه اعتبار پیامک اقدام به ارسال پیامک کنید . قیمت این پنل تنها 850000 ریال معادل هشتاد و پنج هزارتومان می باشد . این نوع پنل در سالهای بعد نیازی به تمدید ندارد . 
  2. پنل کاربری سالیانه - این نوع پنل به صورت محدود سالیانه می باشد و کاربر پس از می تواند به مدت یکسال از امکانات سرویس ها استفاده کند .قیمت این نوع پنل کاربری تنها 220000 ریال معادل بیست و دو هزارتومان می باشد . هزینه تمدید این نوع پنل در سالهای بعد تنها مبلغ 120000 ریال معادل دوازده هزارتومان می باشد . 
نکته: با توجه به سوء استفاده های رخ داده از خطوط عمومی شرکت ، کاربران تازه موظف به شماره اختصاصی شده اند. در واقع پس از پنل از ایران اس ام اس پنل جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه میبایست یک شماره اختصاصی نیز کنید
قابل ذکر است پس از دریافت پنل کاربری سالیانه می توانید آنرا به پنل نامحدود با پرداخت هزینه مابه التفاوت آن ارتقاء دهید . 
دمو : http://www.iransmspanel.com نام کاربری: demo کلمه عبور: demo

برنامه پنل اس ام اس ویژه اندروید

 

--------  ایران اس ام اس پنل  --------
ما همواره در راستاي اين اعتقادمان به پيش رفته ایم که از دست دادن پول و ثروت بهتر از آن است که اعتماد و اعتقاد مردم را از دست داد .

حرمت و اعتبار آنچه بدان تعهد کرده ایم، ايمان به ارزش توليدات و سخنانمان ، هميشه برايمان بهتر از يک سود آني بوده است .


web724 کاربری ,پیام ,دریافت ,صورت ,شرکت ,کوتاه ,ریال معادل ,پیام کوتاه ,دریافت پیام ,شماره اختصاصی ,کاربری سالیانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله زیبایی و سلامت 21 معرفی تولید کنندگان انواع سنگ نما نعمیرات و ارتقاء فلزیاب در کرج و تهران 09372131009 خرید فروش املا ک تهران, املاک مدبر # ابــــوالــفـضــل ســلـیـمـانــے # تبدیل گفتار به متن